sape suka jawab tefon? baca ni..

Sebenarnye cara menjawab tepon yang kite amalkan
adelah salah… dan kebanyakannye sama..terpikir kah
anda untuk menjawab dengan jawapan yang betul. Jadi
disini kite akan cube untuk menukarkan jawapannye (tak
le korang boring sangat kalu jadi operator).

1. Soalan: haloo, may i speak to ina please? Jawapan:
maap.sini bukan balai polis.

2. Soalan: haloo, siapa disana? Jawapan: ntah. saya
kat sini,mane le saya tau sape kat sane..

3. Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.

4. Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?
Jawapan: maap cik,nombor tak boleh disambung,hanye
boleh dicampur.

5. Soalan: haloo, mak ade rumah? Jawapan: mak takde
rumah.bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.

6. Soalan: haloo ina, buat ape tu? Jawapan: kan ke
saya tengah bercakap ngan awak kat tepon ni..

7. Soalan: boleh saya bercakap ngan siti? Jawapan:
maap.nombor yang anda dail tidak mahu memberikan
perkhidmatannye… time kacih.

8. Soalan: haloo, tolong panggilkan samad. saya nak
bercakap dengannye. Jawapan: sila panggil sendiri.saya
sibuk.maap

9. Soalan: halloo… … Jawapan: haloo. pusat sakit
mental disini. anda ingin mendaftar?

10. Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya…
Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan.

11. Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?
Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih
menjawab betul le tu.

12. Soalan: assalammualaikum… Jawapan:
waalaikummussalam..(tupp!..terus letak tepon.salam
kite wajib jawab)

hehehehe… yaaaaaaiiiittttt!!!
sori ek…jgn marah2…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s