wanita dan epal..

Photobucket

yang ni saya setuju..
tapi yang bawah ni..

Photobucket

ye ke??
i totally object!!!

**maisarah..ingat x tu epal yang kita dok cari kat disneyland hari tu..
dok nampak orang ke hulu ke hilir bawa epal salut air gula tuh..
teringin cam ape..tapi x jumpa2 kan..
kita x beli sebab x jumpa kan?bukan sebab x de duit kan?
heheh…apepun bile dah dapat berfikir secara rasional sekarang ni..
cam mengong lak rasa…epal salut gula pun nak teringin tahap kempunan…
padahal leh je wat sendiri kat bilik ni ha..ada pun epal kat sebelah ni sebijik..
awak wat kat sana..saya wat kat sini k..kita x yah kuarkan 2 euro pun untuk ni..**

2 thoughts on “wanita dan epal..

  1. hehe, tula pasal. tgk org makan rasa teringin macam ape. padahal x dela epal tu rasa lain ke ape. rasa still sama, cuma ade gula je. adakah itu petanda2 tamak? haha..tp betul, cerita pasal epal tu sy sgt2 suka.. ^_^

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s