tulisan sempena ayam berak kapur

betul la orang kata..
bila kita belajar..otak aktif…fikir macam macam
bila cuti..otak crammed..mati kutu
ayam berak kapur
time tengah banyak kerja nak buat..time tu la rajin nak mengentry blog…
time cuti yang sepatutnya boleh mengentry blog 70 kali sehari..
x bukak pun penawar85.spaces.live.com nih..~~

Photobucket
"..who has made the earth a resting place for you?and the sky as a canopy?.."
ALLAH is the definite answer..^^
the sky..represents hope and life..
isn’t it?
when we lost hope..when we in sorrow..when we aim for something..
look up to d sky..
we’ll remember..Allah always listens to our words..our hope..our pray…
so syifa..if u lost hope now..lost urself now..or whenever it is..
remember to grip tight to the right holder~
cantik kan gambar ni..the sky is just too wonderful

Photobucket
it’s not that bad to be gloomy
it’s not that nice to get what we want always
it’s not that right to have a life smoothly happens according to our plan
sometimes..
gloomy is great..
it reminds us of our role as a servant of Allah…
as a khalifah in this temporary world…
as a traveler to lead a blessed journey  in order to achieve a mortal happiness there
this picture simply captured my eyes..can feel the sorrow heh

Photobucket
…friends…
…company…
…listener…
the precious in our life ~
especially when we have something to spill out..
i just attracted to this 2 kids..i like it when kid tutup mulut dia dengan jari2 yang bantut itu~

Photobucket
dan sebagai kawan yang konon2 a listener a company a true friend..
maka saya membuat gambar ini..
untuk kawan saya yang struggle x tidur untuk colcak nya..
saya juga gembira dapat membantu menerangkan circuit…
walaupun tekedek kedek juge le membaca circuit..saya harap saya x menaburkan ilmu yang sesat..
or at least kalo sesat pun..arap kyosu x pasan~ ngeh ngeh..
apa pun..mereka lepas colcak~ 통과했다!! nice..~ alhamdulillah..
musang ini sangat comel kan?

saya hanya merepek..saya x tau ape mokjok penulisan saya ni..jam menunjukkan 6.12 pagi…sebelah saya ada yasmin dan maria

Leave a Reply

