hope and strength

Photobucket

these daisies show
the hope and strength..for the sun..
nice value here..
marilah berusaha untuk perkara yang ditarget..
kamon syifa~!!
terbesar pulak gambar ni ~

sepanjang beberapa hari ini..
saya sibuk membawa kawan2 dari rusia melawat korea sana dan sini..
maka kami semua sangat sibuk..dan sangat pancit
dan saya nak tunjukkan gambar ini..
mungkin ada orang yang akan jeles kerana mereka pernah makan ini..
dan sangat teringin nak makan lagi~
heheh..nanti saya bawa balik msia la ek..

Photobucket
nama makanan ini 라뽂이..rapoki
sangat sedap..
tapi malaysia pun ada rasa lebih kurang ni..*msia kan banyak makanan*
rasa dia cam yongtaufu
*ouh..i like*
Photobucket
rupa dia macam kelam kabut sikit kan?
heheh..tapi sedap~
yang penting..rasa!

3 thoughts on “hope and strength

  1. uwaaa, teringin nak makan lg~ nnt sy wakilkan k.asma’ ngan mimi makanla. huhu..btw, hafiz kt korea lg ke? kem salamla kat dia..

  2. sindang rapoki = yongtaufu? huh jauh panggang dr api. ini adalah usaha2 melelehkan air liur kepada org2 yg penah tahu rase dier. kene lawan ngan makanan2 mesia nih.

  3. to maisarah >> aha..saya tau awak akan bg reaksi sebegini…sori ye…aah…hafiz ada kt msia..sy jd tour guide dia..to abg juned>> ala…xkan nak kata sama  ngan ayam percik kot..yong tau fu kira dekat lah tu..ada slight rasa..heheh..apepun..jangan lawan dgn makanan msia k..makanan msia mmg x kan kalah..bg can kt sy nk belagak sekali sekala leh x?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s