kenapa sri lanka?

summer terakhir saya di korea..insya Allah..*kalau tahun depan saya balik dan tak kembali kembali dah*
and glad for that…sebab summer korea sangat panas…*mengada*
tadi dalam kelas fizik…semua pun sibuk berkipas tangan sepanjang cikgu mengajar..
lelaki dan perempuan…
semua (ok..x semua..majoriti sebenarnya) pun ada sekeping kipas…
air cond pun seperti mati hidup segan tak mahu…*gegege..hari itu saya tersilap guna peribahasa ini..sebenarnya hidup segan mati tak mahu..jenuh semua gelakkan saya..haih..syifa~*

ini adalah gambar di sri lanka…
trincomalee..
Photobucket
kenapa sri lanka menjadi entry kali ini?
kerana saya akan membentangkan mengenai sri lanka pada UN model conference for asia pacific nanti..*with other team members*
oh oh.. why me?why UN?
entah lah..cari penyakit mungkin..
ngada ngada juga mungkin..
cari pengalaman sebenarnya..
venue in incheon, south korea…
held in 21st -24th of July..*several days before goin home~*
so they asked us among malaysian students to be malaysia delegates…
lately, i have this kinda interest in UN…so just try it lah~
*worrying of embarassing and humiliating malaysia for having a delegate like me +_+ *
we have to present our position paper about sri lanka and UN in sri lanka..oh oh..scary~
saya harap saya tidak memalukan imej islam, malaysia, ppmk, mak ayah..bla bla…-_- *sigh*..
apa pun saya kena menjaga imej wanita muslimah ^^.. and i’m proud of that..

Photobucket

now..lately..for the time being..
me n team members are kelam kabut..
berdegar degar (ke berlegar legar..ke memang x sesuai pun words ni?) word sri lanka dalam kepala..
semua pun sri lanka..
whoaa~
*sri lankan boy..kenapa saya rasa saya pun dah rupa macam budak ini?*

2 thoughts on “kenapa sri lanka?

Leave a Reply

