warna warni kehidupan

mari kita meneliti hadith dulu:

Aisyah r.a. meriwayatkan bahawa Rasulullah s.a.w telah bersabda:

“Sebaik-baik kalian adalah orang yang paling baik bagi keluarganya. Dan aku orang yang paling baik bagi keluargaku”

[Riwayat At-Tirmidzi no. 3895, Ibn Majah no. 1977]

Hari ini sabtu.

semalam hari jumaat. semalam saya hantar thesis draft ke supervisor saya yang sporting, Dr Fandy. maknanya saya hantar thesis draft pada hari jumaat =) (logik modern maths..hehe)

ok.ini bermakna saya tengah gembira. walaupun baru draft *mungkin kena edit lagi kalau supervisor tak puas hati*, tapi ia masih menyebabkan saya gembira. siapa tahu macam mana writing master dissertation thesis, mesti mereka memahami kegembiraan saya.

saya sangat gembira dan lega *walaupun tidak begitu berpuas hati sebab saya rasa ada data yang saya terlepas pandang* sehinggakan sewaktu saya print thesis di pusat fotokopi utm tadi, saya tidak mampu duduk. i could just stare at the printer, printing my thesis draft, and could not afford to close my eye lids.. wah..kronik tak? sampai kan  pakcik fotokopi tu tegur, “dik, tak nak duduk ke?kerusi depan mata tu…”

haha..saya sengih sengih tanpa bercakap apa apa..dia tak memahami apa saya rasa…haha..

ok..kronik nih..apapun, saya nak buat thesis dedication dan acknowledgement awal awal kat sini..haha..kronik lagi…ish ish *thesis nya tak siap edit lagi dah ada dedication, abstract pun tak lepas lagi, ada pulak acknowledgement lompat turn *…

DEDICATION

Untuk suami yang tercinta, Nasrul Hadi, yang sentiasa berdiri di sisiku,

Untuk puteraku, Wafiy Sidq yang sentiasa menghiburkanku di kala tegang,

Untuk Ayahanda dan Bonda tercinta yang sentiasa tersemat di hatiku, Izhar Hisham dan Norwati,

Juga untuk bonda mertua yang sentiasa memahami, Zainab Hassan,

tidak lupa buat adik beradik, di Shah Alam dan Terengganu,

Terima kasih atas segala sokongan, pengorbanan dan kasih sayang…

ACKNOWLEDGEMENT

Firstly, my deepest gratitude to Allah to allow me completing this study as planned. My deepest appreciation to my supervisor, Dr Noraffandy Yahaya whom without his support and guidance, I won’t able to complete the dissertation up to the standard. Countless grateful to all lecturers of Educational Multimedia Department and non-academic staff of the faculty for all helps and cooperation during my study in UTM.

ok, sambungan seterusnya akan diteruskan lepas saya pass draft.. hehehe..(ni saja nak bakar bro nas supaya lebih motivated!!!! dia tak hantar lagi pada sv, tengah kelam kabut tulis kat belakang saya ni)

*bunga yang diphotoshopkan oleh saya untuk satu assignment*

2 thoughts on “warna warni kehidupan

  1. Salam…

    Chaiyok Syifak n Nasrul! Wafiy jgn nakal2 yer… Korang abis bile? Sy alhamdulillah dh submit chapter 1, 2, 3… Dlm acknowledgement tu jgn lupa tulis nama sy, rakan sekelas n seassignment masa sem 1, hahahahaha… Good luck to both of u… Syifak n Nasrul that always inspired me to be like both of u… hehehehe…

    • hehehe,,,,nak kena tulis nama setiap kawan seassignment la camni..baru semua x kecik hati..hehe..nanti acknowledgement saya tiga pages..haha..
      wah..dah hntr proposal eh…banyak lega tuh…ch 4 & 5 tak perlu tulis panjang tapi kena byk fikir je…keke…congratz2!!

Leave a Reply

