what waffle are you?

haha. dah lama tak menggodek godek blogthings macam ni.

tadi terjumpa entry lama time muda belia buat degree dulu, teringin nak buat balik. dan hasilnya memotivasikan. hehe..

temanya, what waffle are you?


You Are Innovative


You find entirely new ways of doing things. You are progressive and original.
You are knowledgeable and well-read. If no one can teach you, you’ll teach yourself.

Nothing escapes notice your notice. You are highly observant and attentive.You are wise and thoughtful. You are very philosophical about life.

maka saya gembira. motivasi adalah sangat diperlukan oleh saya pada masa sekarang. saya akan bergelar pelajar kembali *insya Allah* dan rata rata kawan kawan yang mendengar hasrat ini menyatakan kekaguman. kagum dengan kesediaan saya merelakan mental untuk ditekan tekan.
sampaikan.. saya pun terfikir kembali..
“iye ke aku ni merelakan? betul ke keputusan ini?”
yang sebenarnya, saya pun tak tefikir isu ini kalau kawan kawan tak respon macam tu..
banyak berfikir dan memotivasi diri kebelakangan ini…sehinggalah saya jumpa waffle ini..hahaha~
i like these words : If no one can teach you, you’ll teach yourself.

Leave a Reply

